• 01-08-2010, 16:34:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bugun dogum günüm Aslında temmuz 31 akşam akşam ezanı dogdugum için Annemde dayanamadı dün akşamdan verdi hediyesini neyse..

    telefon almiş nokia 6600S
    denizden çıktıktan sonra üsttüm kuruyunca telefonu cebime koymuştum çıkmaya yakın üstümdede birşey olmadıgı için birden soguk duşun altına girdim

    hemen fark ettim çıktım telefon birazcık su almiş.. telefon batarya falan çıkardım kuruması için güneşe bıraktım

    telefon açılmıyor internetde araştırdım prinçin içine koyarsan nemi alir falan yaziyordu öylede yaptım ama başka ne yapabilirim daha önce böyle birşey başına gelen oldumu telefonda değilim 24 saat olmadı ve manevi değeri var...
  • 01-08-2010, 18:32:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam batarya vesaire ne varsa ne yok cikartip fon makinesi ile cok yaklastirmadan bir sure kuruttuktan sonra bir koseye koyup ellemeyin arada bir sure gectikten sonra acin, benim de basima boyle bir olay gelmisti ve bu sekilde bir yol izledim. Ne kadar dogru bir olay tartisilir ama ben ise yaradigini gordum.
  • 01-08-2010, 20:52:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar internet yazı okumuştum

    Telefon bataryasını çıkarın güneşte bekletin 1-2 saat sonra kurulandıktan sonra

    azı kapalı Prinç olan bir kapa koyun ama kap hava almasın burada 3-4 saat bekletin daha sonra açın

    yazmiş arkadaşın biri yaptım oldu telefon sorunsuz çalışıyoru ŞİMDİLİK