Arkadaşlar bugun dogum günüm Aslında temmuz 31 akşam akşam ezanı dogdugum için Annemde dayanamadı dün akşamdan verdi hediyesini neyse..
telefon almiş nokia 6600S
denizden çıktıktan sonra üsttüm kuruyunca telefonu cebime koymuştum çıkmaya yakın üstümdede birşey olmadıgı için birden soguk duşun altına girdim
hemen fark ettim çıktım telefon birazcık su almiş.. telefon batarya falan çıkardım kuruması için güneşe bıraktım
telefon açılmıyor internetde araştırdım prinçin içine koyarsan nemi alir falan yaziyordu öylede yaptım ama başka ne yapabilirim daha önce böyle birşey başına gelen oldumu telefonda değilim 24 saat olmadı ve manevi değeri var...