• 28-07-2010, 20:50:10
    #1
    Bilgisayarıma xp sp2 kurulu 2 adet kulanıcı hesabı var ikiside şifreli bilgisayara reset atınca otomatik açılıyor fakat oturumu kapadığımda şifresiz girilmiyor. ilk defa karşılaşdım böyle birşeyle acaba yardım edebilecek biri var mı ?
  • 28-07-2010, 21:39:43
    #2
    TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarıma xp sp2 kurulu 2 adet kulanıcı hesabı var ikiside şifreli bilgisayara reset atınca otomatik açılıyor fakat oturumu kapadığımda şifresiz girilmiyor. ilk defa karşılaşdım böyle birşeyle acaba yardım edebilecek biri var mı ?
    Normali o şekilde, nedeni güvenlik;
    Şifreni girerek açarsın veya kullanıcı ayarlarından şifreyi kaldırırsınız.
  • 28-07-2010, 22:44:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    resette direkmi açılıyor hmm reset açınca şifre istemiyormu
  • 28-07-2010, 23:25:33
    #4
    güvenli modda aç bilgisayari şifreleri kaldır
  • 28-07-2010, 23:37:37
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Denetim Masasında Kullanıcı Hesapları bölümünden Oturum Açma Seçenekleri olması lazım. Oralara bakarak birşey yapabilirsiniz diye düşünüyorum.
  • 29-07-2010, 03:20:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    valla konuyu tam olarak açsanız yardımcı oluruz ama?
  • 29-07-2010, 04:00:36
    #7
    TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarıma xp sp2 kurulu 2 adet kulanıcı hesabı var ikiside şifreli bilgisayara reset atınca otomatik açılıyor fakat oturumu kapadığımda şifresiz girilmiyor. ilk defa karşılaşdım böyle birşeyle acaba yardım edebilecek biri var mı ?
    Oturum eğer şifre korumalı ise şifreyi girmeden pc yi açamazsın.Yapman gereken
    eğer sistemde administratora kurulumda şifre atanmadıysa açılış ekranında kullanıcı adı administrator ile gir.
    Yada güvenli kipte aç administrator ile giriş yap sonra denetim masası kullanıcılardan o kullanıcıların şifreyi kaldır yada değiştir.
    Bunun olabilmesi için administrator hesapına şifre atanmamış olması lazım.
  • 29-07-2010, 09:05:32
    #8
    Yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkür ederim sorun çözüldü başlat çalıştır control userpasswords2 yazıp ayarları düzenleyince oldu