xp den anlayan lütfen yardım etsin
7
●410
- 28-07-2010, 20:50:10Bilgisayarıma xp sp2 kurulu 2 adet kulanıcı hesabı var ikiside şifreli bilgisayara reset atınca otomatik açılıyor fakat oturumu kapadığımda şifresiz girilmiyor. ilk defa karşılaşdım böyle birşeyle acaba yardım edebilecek biri var mı ?
- 28-07-2010, 21:39:43Normali o şekilde, nedeni güvenlik;TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şifreni girerek açarsın veya kullanıcı ayarlarından şifreyi kaldırırsınız. - 28-07-2010, 22:44:42Üyeliği durdurulduresette direkmi açılıyor hmm reset açınca şifre istemiyormu
- 28-07-2010, 23:37:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Denetim Masasında Kullanıcı Hesapları bölümünden Oturum Açma Seçenekleri olması lazım. Oralara bakarak birşey yapabilirsiniz diye düşünüyorum.
- 29-07-2010, 03:20:49Üyeliği durdurulduvalla konuyu tam olarak açsanız yardımcı oluruz ama?
- 29-07-2010, 04:00:36Oturum eğer şifre korumalı ise şifreyi girmeden pc yi açamazsın.Yapman gerekenTurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer sistemde administratora kurulumda şifre atanmadıysa açılış ekranında kullanıcı adı administrator ile gir.
Yada güvenli kipte aç administrator ile giriş yap sonra denetim masası kullanıcılardan o kullanıcıların şifreyi kaldır yada değiştir.
Bunun olabilmesi için administrator hesapına şifre atanmamış olması lazım. - 29-07-2010, 09:05:32Yardımcı olan arkadaşlarıma teşekkür ederim sorun çözüldü başlat çalıştır control userpasswords2 yazıp ayarları düzenleyince oldu