Bilgisayarıma xp sp2 kurulu 2 adet kulanıcı hesabı var ikiside şifreli bilgisayara reset atınca otomatik açılıyor fakat oturumu kapadığımda şifresiz girilmiyor. ilk defa karşılaşdım böyle birşeyle acaba yardım edebilecek biri var mı ?
Normali o şekilde, nedeni güvenlik;
Şifreni girerek açarsın veya kullanıcı ayarlarından şifreyi kaldırırsınız.