• 22-07-2010, 22:31:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Bir grup var benim logomu kullanıyor. Bir çok kez uyarmama ragmen kaldırmadı. Ayrıca şikayet et kısmından bir çok kez şikayet etmem ve arkadaşlarımında şikayet etmesine ragmen grup kapanmadı.
    Acaba ne yapabilirim? Mail atabilecegim yer varmı?
  • 24-07-2010, 01:52:55
    #2
    kimse yardım etmiyecek mi.
  • 24-07-2010, 01:53:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Adresini yaz saldıralım
  • 24-07-2010, 01:56:04
    #4
    bugun bende gordum birisini :S benim yaptigim calismayi utanmadanda kullanmis yazdim kendisine ama bakalim

    sikayetler pek ise yaramiyor aslinda

    soylebi telifhaklari forumu var sansini dene istersen
    http://www.facebook.com/legal/copyri...right_notice=1
  • 24-07-2010, 02:03:04
    #5
    mugi çok teşekkurler elektronik imza var bu nedir acaba ne yazsam kabul etmiyor.
  • 24-07-2010, 02:04:40
    #6
    İsim soy isminizi yazcaksınız, facebookda kayıtlı olan şekliyle.
  • 24-07-2010, 02:05:56
    #7
    http://www.facebook.com/legal/copyri.../copyright.php

    burada farkli sikayet secenekleri var size hangisi uyarsa onu secin isterseniz (:
  • 24-07-2010, 10:06:36
    #8
    teşekkurler şikayetimi yaptım
  • 09-08-2010, 18:28:42
    #9
    şikayetimi yapmama ragmen sonuç alamadım.
    facebook.com için ihbarname göndertmeyi düşünüyorum sizce bunu nasıl yapabilirim?