Merhaba arkadaşlar,
Bir grup var benim logomu kullanıyor. Bir çok kez uyarmama ragmen kaldırmadı. Ayrıca şikayet et kısmından bir çok kez şikayet etmem ve arkadaşlarımında şikayet etmesine ragmen grup kapanmadı.
Acaba ne yapabilirim? Mail atabilecegim yer varmı?
Facebook Grup Şikayet
9
●192
- 24-07-2010, 01:56:04bugun bende gordum birisini :S benim yaptigim calismayi utanmadanda kullanmis yazdim kendisine ama bakalim
sikayetler pek ise yaramiyor aslinda
soylebi telifhaklari forumu var sansini dene istersen
http://www.facebook.com/legal/copyri...right_notice=1 - 24-07-2010, 02:05:56http://www.facebook.com/legal/copyri.../copyright.php
burada farkli sikayet secenekleri var size hangisi uyarsa onu secin isterseniz (: