Merhaba arkadaşlar,
Bir grup var benim logomu kullanıyor. Bir çok kez uyarmama ragmen kaldırmadı. Ayrıca şikayet et kısmından bir çok kez şikayet etmem ve arkadaşlarımında şikayet etmesine ragmen grup kapanmadı.
Acaba ne yapabilirim? Mail atabilecegim yer varmı?