• 17-04-2006, 20:23:33
    #1
    Misafir
    whois.sc, domaintools.com olmuş ve bence gayet hoş olmuş

    whois sayfaları daha güzel olmuş eskisine göre, uzun zamandır girmiyorum belki çok olmuştur değişeli
  • 17-04-2006, 20:25:56
    #2
    1hafta önce filan gördüm bende, bence çok dandik olmuş zaten diğer haliyle zor anlıyordum şuan hiç bişey anlayamıyorum alışacaz artık napalım
  • 17-04-2006, 20:26:19
    #3
    Misafir
    Vega adlı üyeden alıntı:
    1hafta önce filan gördüm bence , çok dandik olmuş zaten diğer haliyle zor anlıyordum şuan hiç bişey anlayamıyorum alışacaz artık napalım
    tasarım açısından bence eskisine göre daha iyi.
  • 17-04-2006, 20:44:56
    #4
    tasarım olarak güzel olmuş daha profesyonel oldu fakat eskiden domainler hakkında renk seklinde anlıyorduk simdi RA,R fln yazıyor.Ama yinede güzel olmus

    sol tarafta ayrıca domain üretme bolumu de var mesela "sevgi" yazıyorsunuz size binlerce sonuc cikartiyor
  • 17-04-2006, 21:34:57
    #5
    cok ıyı bence suana kadar kı en ıyısı bence hız ve dızyn bakımıdan
  • 17-04-2006, 21:37:34
    #6
    Tasarım güzel ama eskisinde aradığım bilgiyi 2 snde buluyordum ama artık alışma devresindeyiz
  • 17-04-2006, 23:14:29
    #7
    Ra - R falan ne oluyo??
  • 17-04-2006, 23:17:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Elmas duy sesimi sende gardasim su sitelerim.info yu sitelerim.info/siteadi.com seklinde yaparsan sevinirim bazen cafede veya baska bilgisayarlarda oluyoruz.Toolbarmı yukleyelim..