Vega adlı üyeden alıntı:
1hafta önce filan gördüm bence , çok dandik olmuş zaten diğer haliyle zor anlıyordum şuan hiç bişey anlayamıyorum alışacaz artık napalım
tasarım açısından bence eskisine göre daha iyi.