Konu
whois.sc hakkında
17-04-2006, 20:26:19
#3
GmnD
Misafir
Vega adlı üyeden alıntı:
1hafta önce filan gördüm bence , çok dandik olmuş zaten diğer haliyle zor anlıyordum şuan hiç bişey anlayamıyorum alışacaz artık napalım
tasarım açısından bence eskisine göre daha iyi.