Flashda Buton Hakkında Bir soru !!!
7
●682
- 16-07-2010, 15:22:23İyi günler flashda örneğin symbol1'in içindeki bir butonun symbol2'deki başka bir butonla kontrol edebilirmiyim. yani symbol 2'deki butona öyle bir kod lazımki symbol 1 deki butonu onunla kontrol ediyim.
- 16-07-2010, 16:19:10Ben sorunu tam anlayamadım. Şimdi 2 buton yaptın. 1.butona basınca 2.butonun ne yapmasını istiyorsun?
- 16-07-2010, 16:24:46şimdi 1.butona tıklanınca yada üzerine gelindiğinde 2. butonun hareket etmesi yada bi linke gitmesi gibi ama butonlar ayrı symbollerin içinde
- 16-07-2010, 16:35:15evet bunu yapabilirsin. Şöyle olabilir:
ilk butonu bir mc içinde yap. ilk framedeyken label a a1 diyelim. üzerine gelince a2 etiketini verdiğin frame e gitsin.
Action kısmında on relaese onmouseuover ve onmouseout kodlarını kullanacaksın.
üzerine geldiğinde diğer yaptığın buton belirsin onun da üzerine geldiğinde farklı bir hareket olabilir.
Ama yine anlamadığım birşey var. 1.buton üzerine geldiğinde 2.buton hareket ederse 2.butonu mouse nasıl yakalayacak? - 16-07-2010, 16:36:31tam olarak ne demek istediğinizi anlayamadım dosyayı göndersem o kısmı düzenleyebilirmisiniz
- 16-07-2010, 16:39:12Ne yapmak istiyorsun ben de onu anlayamaıdm. Anlaşamaıdk sanki
dosyayı göndersen ne yapacağımı da muhtemelen anlayamayacağım.
- 16-07-2010, 16:46:38http://www.celikkanepe.com/sevgi.rar
hocam bu çalışmanın fla'sı bi bakarsan sevinirim zaten bakınca sorunu anlarsın ne demek istediğimi
dosyayı göndersen ne yapacağımı da muhtemelen anlayamayacağım.