evet bunu yapabilirsin. Şöyle olabilir:
ilk butonu bir mc içinde yap. ilk framedeyken label a a1 diyelim. üzerine gelince a2 etiketini verdiğin frame e gitsin.
Action kısmında on relaese onmouseuover ve onmouseout kodlarını kullanacaksın.
üzerine geldiğinde diğer yaptığın buton belirsin onun da üzerine geldiğinde farklı bir hareket olabilir.

Ama yine anlamadığım birşey var. 1.buton üzerine geldiğinde 2.buton hareket ederse 2.butonu mouse nasıl yakalayacak?