• 18-07-2007, 21:08:33
    #1
    selam forum bir sorum olacak normal onarcade scripti kurdum ayarları yaptım kategorileri falan açtım 1-2 yeri düzenledim ama site mozillada sağa yatık görünüyor İE de ise normal gözüküyor hiç bir boyut görünüm ayarıyla oynamaddım neden böyle oldu acaba ? birde sitemin üstünde Logonun tam üstüne kategori başlıklarım geliyor bunu nasıl silebilirim hangi doyada bu bölüm ?? teşekkürler herkeze site: oyunbul org
  • 18-07-2007, 22:13:05
    #2
    tema klasorundeki indexpage.html nin en başına <center> en sonunada </center> ekleyip deneyin bi. Sorun aslında header.html den kaynaklı gibi ama bunu bir deneyin.
    Kategori başlıklarını silince indexpage de düzelebilir belki. Tema klasorunde header.html e bakın. Aşağıdaki kod grubunu silin.

      <div class="header">
        <div class="header-menu">
        <?php displaycategories($userStatus); ?>
        </div>
      </div>
  • 18-07-2007, 22:47:06
    #3
    teşekkürler arkadaşım ilgin için header.html de sdadece
    Alıntı
    <?php displaycategories($userStatus); ?>
    bu kıısmı sildim ve kategori gösterimi iptal oldu ama naptım ettim mozillada düzeneleyemedim derken şu anda header html nin başına center koydum ve oldu çok teşekkürler tekrar ilgin için iyi forumlar