selam forum bir sorum olacak normal onarcade scripti kurdum ayarları yaptım kategorileri falan açtım 1-2 yeri düzenledim ama site mozillada sağa yatık görünüyor İE de ise normal gözüküyor hiç bir boyut görünüm ayarıyla oynamaddım neden böyle oldu acaba ? birde sitemin üstünde Logonun tam üstüne kategori başlıklarım geliyor bunu nasıl silebilirim hangi doyada bu bölüm ?? teşekkürler herkeze site: oyunbul org