• 09-08-2010, 11:00:29
    #28
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaz benide gizlen.
    ekledim
  • 09-08-2010, 11:12:44
    #29
    botla karşılıksız uğraşman çok güzel inş istediğimiz gibi olur herşey
  • 09-08-2010, 15:41:46
    #30
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botla karşılıksız uğraşman çok güzel inş istediğimiz gibi olur herşey
    inş. güzel ve kalıcı bir çözüm olacaktır bizler için. en azından bu sekılde bir maduriyetımız kalmaz..
  • 09-08-2010, 18:16:39
    #31
    hani bir laf varya nerde... diye o hesap 10 kişi tmamlanınca başlayalım işlemlere isterseniz? veya bu grup ile başlayalım beyler? zaman akıp gidiyor 4 gündür sitede yenilik yok malesef.