• 08-08-2010, 11:21:18
    #10
    Gizlen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (devturkeli) murata ulaşan var mı msn veya mail ile? varsa kaynak kodları alsın, hallederim bende.
    Ulaşılmıyor sürekli arıyorum tel bakan yok 3 hafta önce msn açıktı yazdım arkadaşı cevap yazıyordu dedi dil kursuna yabancı ülkeye gitmiş diyor artık ne kadar doğru ne kadar yalan bilemiyorum.

    Benimde sitemap sorunum var.
  • 08-08-2010, 14:35:38
    #11
    @Gizlen slmlar arkadaslar. şimdi rhbilisim ahmet ile gorustum kendisi tatilde. dedigin sorun bendede var 3 gundur. devturkeli kapatıp gitmiş :S benim sql deki şarkılarda yeniydi 560 toplam sanatçı var ama cok az. iletişim içinde olalım birlikte cözelim bu işi yoksa manuel ile bir anlamı kalmıyor malesef.neler yapabiliriz bir konuşalım veya cözüm bulan arkadaslar varsa konu altından veya pm atsınlar lütfen
  • 08-08-2010, 15:02:11
    #12
    çözüm bulan olduğunu sanmıyorum 2 yol var

    * yeni bot yazdırmak lisanslı
    * el ile mp3leri girmek

    herkes fikrini söylesinde ona göre ne yapılcaksa 1-2gune halledelim arkadaşlar.
  • 08-08-2010, 15:04:18
    #13
    * yeni bot yazdırmak lisanslı

    bunu yapalım ben varım
  • 08-08-2010, 15:07:18
    #14
    Iyi ki almamışım bi'ton dert baksana, saol erol öptüm kocaman seni
  • 08-08-2010, 15:14:58
    #15
    ilk mesajımı düzenleyip bot isteyen arkadaşları ekliyorum..
  • 08-08-2010, 15:19:34
    #16
    benide yaz kardeşim manuel ile olcak iş degil bu. ama yazdırıcagımız adamla konusurken bizde 2 cift lafımızı söyleyeyim buda devturkeli gibi kapatıp gidicekse veya bilmiyorum ne tarzda bir havuz olusturur ona göre iyicene konusalım.

    neyse kısacası ben varım ..
  • 08-08-2010, 15:21:39
    #17
    DuggacONE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide yaz kardeşim manuel ile olcak iş degil bu. ama yazdırıcagımız adamla konusurken bizde 2 cift lafımızı söyleyeyim buda devturkeli gibi kapatıp gidicekse veya bilmiyorum ne tarzda bir havuz olusturur ona göre iyicene konusalım.

    neyse kısacası ben varım ..
    dosya bende olacak ve domaine göre erişim izni vereceğim, merak etme kendi sitemde olduğundan bir yere gitmem senelerdir burdayım
  • 08-08-2010, 15:24:12
    #18
    benıde ekleyın listeye