webloader v9 Etiket Botu Hakkında.
12
●1.112
- 01-08-2010, 21:34:16Evet yorum yazınca hiç birşey gönderilmemiş gibi duruyor. Admin panelinden de kontrol ediyorum herhangi bir mesaj yok.seenone67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2010, 01:03:48Üyeliği durdurulduyorum.php'deTurkyorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
$result = mysql_query("Insert Into yorum (vid,yazan,email,yorum,ip,tarih,durum,yeri) values ('$id', '$isim', '$email', '$yorum', '$ip', now(),'1','$yeri')");orada 1 olan kısım snde 0 mı ? - 02-08-2010, 09:20:06seenone67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende yorum.php dosyasındanow(),'1','$yeri')");
bu şekilde.