Turkyorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet yorum yazınca hiç birşey gönderilmemiş gibi duruyor. Admin panelinden de kontrol ediyorum herhangi bir mesaj yok.
yorum.php'de

$result = mysql_query("Insert Into yorum (vid,yazan,email,yorum,ip,tarih,durum,yeri) values ('$id', '$isim', '$email', '$yorum', '$ip', now(),'1','$yeri')");
orada 1 olan kısım snde 0 mı ?