http://fobidik.net/Umut-Kaya-Silinme...ktUVhkd2VTbzQ=
vidolar mozilla ve choromede sorunsuz acılıyor fakat ei de ne kadar play desekde acılmıyor neden sizce??
ei de videolar acılmıyor
10
●1.232
- 28-06-2010, 21:55:11Üyeliği durduruldubu konuya bakarsanız orada cevabı yazıyor
https://www.r10.net/webmaster-genel-konular-sorunlar/665931-facebook-hotlink-aciklama-ve-cozum.html - 28-06-2010, 22:07:21çözümü bilmiyorum ama ei derken sanırım ie demek istediniz
(flash güncellemesi olabilir)
- 29-06-2010, 01:31:42evet hocam ie de video açılmıyor, bunun sebebi ie de ref özelliği olduğu için kullandığın proxy sayfası senin kullandığını anlıyor ve bağlantıyı kesiyor, bymst arkadasımız olsaydı o detaylı anlatırdı, kulladığın proxy sayfasını değiş, bu arada kullandığın player ın adı nedir acaba?
- 29-06-2010, 01:38:30bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
jw player peki çözüm ne olabilir sizce bilen varmı? - 29-06-2010, 02:10:44çözümü için ben ücret bile verdim ama ie de düzelmedi, şuan emre arkadaşın bi yöntemi var onu kullanıyorum, 30 tl ye satıyor, istersen msn adresini verebilirim, bu arada jv player da plugin mi ekledin nasıl oldu, baya hoşuma gitti, ücretlimi?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-06-2010, 02:21:45
(flash güncellemesi olabilir)
kesin çözüm mü ki msn ver pm at istersn