• 28-06-2010, 21:02:00
    #1
    http://fobidik.net/Umut-Kaya-Silinme...ktUVhkd2VTbzQ=



    vidolar mozilla ve choromede sorunsuz acılıyor fakat ei de ne kadar play desekde acılmıyor neden sizce??
  • 28-06-2010, 21:55:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu konuya bakarsanız orada cevabı yazıyor
    https://www.r10.net/webmaster-genel-konular-sorunlar/665931-facebook-hotlink-aciklama-ve-cozum.html
  • 28-06-2010, 22:07:21
    #3
    çözümü bilmiyorum ama ei derken sanırım ie demek istediniz (flash güncellemesi olabilir)
  • 28-06-2010, 22:16:07
    #4
    suan acılıor, ama goruldugu uzere gecici sorunlar bi sure hep olacak gibi gozukuor, buda hep dedigim bug teorisini kuvvetlendiren baska bi kanıt olms
  • 28-06-2010, 23:35:01
    #5
    Eİ DE player a tekrar play diyemıyorum sorun benım pc demi ?
  • 29-06-2010, 01:31:42
    #6
    evet hocam ie de video açılmıyor, bunun sebebi ie de ref özelliği olduğu için kullandığın proxy sayfası senin kullandığını anlıyor ve bağlantıyı kesiyor, bymst arkadasımız olsaydı o detaylı anlatırdı, kulladığın proxy sayfasını değiş, bu arada kullandığın player ın adı nedir acaba?
  • 29-06-2010, 01:38:30
    #7
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet hocam ie de video açılmıyor, bunun sebebi ie de ref özelliği olduğu için kullandığın proxy sayfası senin kullandığını anlıyor ve bağlantıyı kesiyor, bymst arkadasımız olsaydı o detaylı anlatırdı, kulladığın proxy sayfasını değiş, bu arada kullandığın player ın adı nedir acaba?

    jw player peki çözüm ne olabilir sizce bilen varmı?
  • 29-06-2010, 02:10:44
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jw player peki çözüm ne olabilir sizce bilen varmı?
    çözümü için ben ücret bile verdim ama ie de düzelmedi, şuan emre arkadaşın bi yöntemi var onu kullanıyorum, 30 tl ye satıyor, istersen msn adresini verebilirim, bu arada jv player da plugin mi ekledin nasıl oldu, baya hoşuma gitti, ücretlimi?
  • 29-06-2010, 02:21:45
    #9
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözümü için ben ücret bile verdim ama ie de düzelmedi, şuan emre arkadaşın bi yöntemi var onu kullanıyorum, 30 tl ye satıyor, istersen msn adresini verebilirim, bu arada jv player da plugin mi ekledin nasıl oldu, baya hoşuma gitti, ücretlimi?

    yok free kesin çözüm mü ki msn ver pm at istersn