bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam ie de video açılmıyor, bunun sebebi ie de ref özelliği olduğu için kullandığın proxy sayfası senin kullandığını anlıyor ve bağlantıyı kesiyor, bymst arkadasımız olsaydı o detaylı anlatırdı, kulladığın proxy sayfasını değiş, bu arada kullandığın player ın adı nedir acaba?

jw player peki çözüm ne olabilir sizce bilen varmı?