• 08-04-2006, 14:21:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bayağı bir süredir linklere bakmıyordum. Öyle canım sıkıldı kontrol edeyim dedim. Aynen senin yaptığın gibi. Bencede ayıp!

    https://www.r10.net/link-degi-imi-lin...yyp-bence.html
  • 08-04-2006, 15:11:07
    #2
    Ya bu adamlarla is yapilmaz halen anlamadinizmi bunu
  • 08-04-2006, 15:54:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sakin olun arkadaşlar.
    belki yanlışlıkla olmuştur ki
  • 08-04-2006, 16:01:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yanlışlık olmuştur bencede çünkü benim linklerim duruyor öyle birşey olsa hepsini kaldırırdı.
  • 30-04-2006, 23:31:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bu başlığı yeni gördüm çok dolaşmadığım için dostum çok özür dilerim ama kasıtlı bir silme değil özür dilerim gerçekten.


    furkan yani maxi senin insan olmadığını bildiğim için cevap yazmıyorum sana.