Bu başlığı yeni gördüm çok dolaşmadığım için dostum çok özür dilerim ama kasıtlı bir silme değil özür dilerim gerçekten.


furkan yani maxi senin insan olmadığını bildiğim için cevap yazmıyorum sana.