Facebooka kendi email adresimi yönlendirmek istiyorum. Facebook üzerinden emaillerimi okumak istiyorum.
Bunu facebook'un bir özelligi yada baska Türk akli ile nasil cözebilirim.
Gerekirse emailler benim gelen kutumda toplansin ama normal baslik olarak yaparsam herkes ulasabilir.
Gelen kutusu olabilir.
Facebook profesyonelleri gelsin!
9
●571
- 03-06-2010, 02:31:37
- 03-06-2010, 02:33:09Iwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesen ne anlamak istedin ?Alıntı
- 03-06-2010, 02:34:05sen yenisin galiba.Iwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

webmaster web demeden master olmalidir. - 03-06-2010, 04:14:24yok aslanım, 1999 lara dayanıyor bizim kökümüzyaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

olayı eski yeni muhabbetine çevirmeye kalkarsan üzülürsün. - 03-06-2010, 13:35:02iste gec kaldin onu ben önce düsündüm o yüzden bu konuyu actim.seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böylelikle 0.facebook.com üzerinden bütün sitelere ulasabilmis olacagiz ama cozebilirsek tabiki. - 03-06-2010, 18:06:24gec kalmadım ben sizin fikrinizi tercüme ettim sadeceyaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yoksa bende zaten eposta okumak bedava, vodafone ile
