• 03-06-2010, 02:20:33
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Facebooka kendi email adresimi yönlendirmek istiyorum. Facebook üzerinden emaillerimi okumak istiyorum.

    Bunu facebook'un bir özelligi yada baska Türk akli ile nasil cözebilirim.

    Gerekirse emailler benim gelen kutumda toplansin ama normal baslik olarak yaparsam herkes ulasabilir.

    Gelen kutusu olabilir.
  • 03-06-2010, 02:30:57
    #2
    birde konuşabilsen, kim bilir neler anlatacaksın
  • 03-06-2010, 02:31:37
    #3
    http://www.facebook.com/mobile/

    şurayı incele dostum sol altta eposta ilgili detay var
  • 03-06-2010, 02:33:09
    #4
    Iwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birde konuşabilsen, kim bilir neler anlatacaksın
    Alıntı
    Maillerimi facebooka yönlendirmek istiyor onun üzerinden okumak istiyorum.
    sen ne anlamak istedin ?
  • 03-06-2010, 02:34:05
    #5
    Iwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birde konuşabilsen, kim bilir neler anlatacaksın
    sen yenisin galiba.

    webmaster web demeden master olmalidir.
  • 03-06-2010, 04:14:24
    #6
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yenisin galiba.

    webmaster web demeden master olmalidir.
    yok aslanım, 1999 lara dayanıyor bizim kökümüz

    olayı eski yeni muhabbetine çevirmeye kalkarsan üzülürsün.
  • 03-06-2010, 11:06:52
    #7
    0.facebook.com bedava mesela. ben mailimi de facebook üstünden okumak istiyorum, böylece bedavaya gelecek. ne yapmam lazım
  • 03-06-2010, 13:35:02
    #8
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.facebook.com bedava mesela. ben mailimi de facebook üstünden okumak istiyorum, böylece bedavaya gelecek. ne yapmam lazım
    iste gec kaldin onu ben önce düsündüm o yüzden bu konuyu actim.


    Böylelikle 0.facebook.com üzerinden bütün sitelere ulasabilmis olacagiz ama cozebilirsek tabiki.
  • 03-06-2010, 18:06:24
    #9
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iste gec kaldin onu ben önce düsündüm o yüzden bu konuyu actim.


    Böylelikle 0.facebook.com üzerinden bütün sitelere ulasabilmis olacagiz ama cozebilirsek tabiki.
    gec kalmadım ben sizin fikrinizi tercüme ettim sadece yoksa bende zaten eposta okumak bedava, vodafone ile