iste gec kaldin onu ben önce düsündüm o yüzden bu konuyu actim.
Böylelikle 0.facebook.com üzerinden bütün sitelere ulasabilmis olacagiz ama cozebilirsek tabiki.
gec kalmadım ben sizin fikrinizi tercüme ettim sadece

yoksa bende zaten eposta okumak bedava, vodafone ile