• 01-06-2010, 20:01:05
    #1
    Arkadaşlar durduk yere mause aşağı çekince yukarı gitmeye başladı.
    Pc aç kapa vs.de yaptım yok deli oldum
    Ne hamle yapacaksam tam tersini yapmak zorunda kalıyorum

    Bunun çözümü nedir sizce?
  • 01-06-2010, 20:02:12
    #2
    Hacı ne ters adamsın ya
    Ne yapsan tersi oluyor
    koptum akşam akşam
  • 01-06-2010, 20:02:33
    #3
    denetim masasından mouse ayarları ile ouyyna iyice bak eğer olmuyorsa yeni mouse tak dene
  • 01-06-2010, 20:03:10
    #4
    ekranı ters tut
  • 01-06-2010, 20:04:38
    #5
    Valla hepinize şimdi bir artı rep veririm görürsünüz
    Tersinden ulaşır. Mause bozuldu galiba. yedekte yok.
    Ayarlardanda düzelmedi. Söktüm taktım. kapadım açtım yok
  • 01-06-2010, 20:09:47
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kablosuz bir mousesa bağlantı ayarlarından da olabilir
  • 01-06-2010, 20:10:32
    #7
    Bir ara bana da olmuştu, direk bilgisayarı değiştirmiştim

    Gerçekten komik bir duygu

    Kafayı yeme noktasına kadar gidebilir
  • 01-06-2010, 20:12:56
    #8
    🌐 xvizyon ❤ r10
    aygıt yöneticisine bak bakalım ustad driver tanımlı mı.
  • 01-06-2010, 20:16:02
    #9
    Valla kablolu ve herşey normal.
    Aygıtta sorun yok
    Bir pencereyi aşağı çekmek için mause itmem gerekiyor.
    Ayna filanmı koysam mause karşına
    Hiçbir şekilde düzelmedi.
    Format atsam ben yedek alana kadar bu halde Windows 12 sürümü çıkar
    Nettede yok çözümü vs. kaldık böyle