• 01-06-2010, 20:44:11
    #19
    Msndeki arkadaş benim
    Sistem geri yükleme yapalım.
    Tek tahimin r10da biryerlere bişey eklenmiş olabilir.
    Yoksa ne mail açtım ne kimseyle konuştum ne de bir link veya resim indirdim.
    r10da geziyordum sadece Bir anda oldu.

    Amuda mausu kaldırcam şimdi
  • 01-06-2010, 20:57:21
    #20
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekranı ters tut
    aga mükemmelsin ya.. +
  • 01-06-2010, 21:01:22
    #21
    Üyeliği durduruldu
    çözümü bulursanız konu altından yazın lütfen
  • 01-06-2010, 21:06:00
    #22
    Gecmiş olsun böyle takıl bi süre
  • 01-06-2010, 21:08:35
    #23
    Mouse'a ruh girmiştir bi okutun

    Mouse Pad kullanıyorsanız ondan olabilir.
    Bazı saçma sapan şaka programları oluyor onlarda yapabilir. Görev yöneticisini kontrol edin.

    http://www.softpedia.com/progDownloa...oad-84795.html
    Bu programı kurunca mouse sizinki gibi ters hareket ediyor. Bi kurun belki tersi düz yapar
  • 01-06-2010, 21:40:42
    #24
    Sistem geri yükleme ile düzeldi
    İlk düzelmedi aslında. 2 3 defada siyah ekran kaldı.
    Sonra düzeldi 30 mayısa alınca
    O şakayı yapanı 1 nisan'ın 1'ine oturtmam lazımda bulabilirsem

    Çözüm: Sistem geri yükleme
  • 01-06-2010, 21:47:16
    #25
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekranı ters tut
    xDxD
  • 01-06-2010, 22:26:03
    #26
    Kaiser_Dealxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denetim masasından fare özelliklerine baktınız mı? fare özellikleri bölümünde düzen sekmesi windows aero mu?
    burası normalse sistemi bir gün önceye almayı deneyin. yada yeni bir fare takıp deneyin.
    yardım için teşekkürler, sistem geri yükleme ile çözdüm sorunu.

    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistem geri yükleme ile düzeldi
    İlk düzelmedi aslında. 2 3 defada siyah ekran kaldı.
    Sonra düzeldi 30 mayısa alınca
    O şakayı yapanı 1 nisan'ın 1'ine oturtmam lazımda bulabilirsem

    Çözüm: Sistem geri yükleme
    aynı sorun bende de oluştu sanırım buradaki bir konudan kaynaklı.
  • 02-06-2010, 00:02:47
    #27
    r10 dışında birşey yapmadım. Muhtemelen bir konudaki bir link vs.den dolayı
    Ayrıca yorum yapmadan şu konudan eksi rep veriyorlarya, çok gülüyorum
    Varsa beğenmediğin bir durum çak eksini ama adam gibi bir açıklama yaz.

    Eksi rep geliyor açıklama:" - " Niye verdin eksi repi güzel kardeşim