cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim, bilmukabele bende sizin hakkınızda aynı düşüncelere sahibim. Malesef internet reklamcılığı henüz keşfedilmedi. Büyük firmalar, sadece büyük sitelere ilgi gösteriyor. Fakat iddia ediyorum r10 daki orta çaplı siteler ile yapılacak bir reklam çalışması milliyet.com.tr'de yapılacak bir çalışmadan daha etkili olacaktır. Umarım ben ve rakiplerim bu gücü ve piyasayı en etkin şeklide kullanmayı başarırız.
Ben bu spam olayını şuna benzetiyorum;
Önceden mahalle başlarında minik minik yüzlerce afiş asarlardı. Renkli renkli olurdu duvar. Fakat kimse yaklaşıp okumazdı hatta birde söverdi. Ama adama sorarsan " ohooo 10 bin tane afiş astırdık daha ne olsun" derdi. Birde billboard'lar var. İstediğiniz kitleye ulaşmak için en uygun yeri seçip oraya dev bir afiş asabiliyorsunuz. Bence billboard a asılan 10 afiş, duvarlara asılan bin afişten daha etkilidir.
Örnek vermek gerekirse buna yol kenarlarındaki büyük tabelâ ve kayıp giden lcd ekranındaki reklamda etkili bence.
Bu genişletebilinir örneğin duraklardaki reklamlar vs.