• 19-05-2010, 21:17:29
    #19
    Modexp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyi reklam insanların yaptığı reklamdır.
    diyor Cihat Can Kılınç ve bence forumda spam içerikleri görmek isteyen reklamverenler vardır ha arada sırada kaynar parası bol olana ayrı mesele sen yolundan şaşma arkadaşım devam et elbet alacaksın emeğinin karşılığını.
    Adamın biri gelmiş bugün 2K kaliteli sitede durma süresi 11 dakika olan siteye yıllık 50 TL veriyor.
    Hemde ücreti 45 gün içinde vericekmiş.
  • 19-05-2010, 23:42:59
    #20
    5K Siteden alacağınız verimi 2K'danda alabilirsiniz fakat sayfa görüntüleme sayısı olayı yüzünden herkez 5K Tercih eder. Ki bende öyle ederim.

    Tamam Oyun sitesinde 12 dk duruyor fakat o 12 dk nın nerdeyse %95'i hep 1 sayfada geçiyor. ve kullanıcı hep aynı noktaya odaklı. Burada baz alınması gereken kanımca Sayfa görüntüleme sayısıdır.

    Benimde bu forumda en az 10-15 kişiye 1-2K civarı hitleri varken sadece destek olmak amacı ile reklam verdiğim olmuştur. Fakat Ürün satışı ve ürün pazarlanması konusunda Yüksek miktarda hite ve kaliteli siteye ihtiyaç vardır. burayada dikkat edilmesi lazım..

    Saygılar..
  • 19-05-2010, 23:51:43
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5K Siteden alacağınız verimi 2K'danda alabilirsiniz fakat sayfa görüntüleme sayısı olayı yüzünden herkez 5K Tercih eder. Ki bende öyle ederim.

    Tamam Oyun sitesinde 12 dk duruyor fakat o 12 dk nın nerdeyse %95'i hep 1 sayfada geçiyor. ve kullanıcı hep aynı noktaya odaklı. Burada baz alınması gereken kanımca Sayfa görüntüleme sayısıdır.

    Benimde bu forumda en az 10-15 kişiye 1-2K civarı hitleri varken sadece destek olmak amacı ile reklam verdiğim olmuştur. Fakat Ürün satışı ve ürün pazarlanması konusunda Yüksek miktarda hite ve kaliteli siteye ihtiyaç vardır. burayada dikkat edilmesi lazım..

    Saygılar.
    Berat, tamamda ben onu demiyorum Ben etiketler ile 50K - 100K hit çekenlerden bahsediyorum.
  • 20-05-2010, 00:31:13
    #22
    çok güzel ifade ettiniz durumu ama zaten bilinçli reklam verenler bunun farkında
  • 20-05-2010, 00:36:43
    #23
    Üyeliği durduruldu
    şunu unutma senin kaliteli 2k sitenden daha çok yararlı o spam site.. reklam verende kazanıyor reklam alanda
  • 20-05-2010, 09:26:06
    #24
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şunu unutma senin kaliteli 2k sitenden daha çok yararlı o spam site.. reklam verende kazanıyor reklam alanda
    Belli zaten siz spâmcı iseniz reklam alan ne yapsın açmışsınız bir tane shop sitesi belki ürün bile satmıyorsunuz sadece hit diye spâm site spâm reklam alıyor
  • 20-05-2010, 10:15:27
    #25
    Bu dediğiniz profesyonel reklam firmaları için çok önemli bir kriter. Çok kısa sürede açacağım internet reklam firması ile bu ve benzeri sorunları yaşayan kullanıcılara güzel yenilikler sunmayı planlıyoruz. Sitenin hit çoğunluğu değil, hitinin kitlesi önemlidir.
    ÖRNEĞİN;
    XXX Cips firması çocuklara yönelik bir kampanya sunuyor ve bunu sadece çocukların görmeisni istiyor.
    abcd.com adlı site bir oyun sitesi. Günlük 10k hiti var. aynı şekilde zyx.com da bir oyun sitesi ve 5k hiti var.
    abcd.com a gelen hitler genelde ***** oyunlardan geliyor,
    zyx.com a ise mario oyna vb. kelimelerden hit geliyor.
    Bu durumda ben zxy sitesine hiti düşük olduğu halde abcd sitesinden daha fazla ücret öderim ve hatta düşük fiyatlı olsa bile abcd.com a reklam vermem. Bu sayede hem XXX firması cipslerini çocuklara tanıtmış olur, hem de webmaster hakettiği ücreti alır. Bu durumdan kim şikayetçi olabilir ?
  • 20-05-2010, 10:19:04
    #26
    cmlsvndk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğiniz profesyonel reklam firmaları için çok önemli bir kriter. Çok kısa sürede açacağım internet reklam firması ile bu ve benzeri sorunları yaşayan kullanıcılara güzel yenilikler sunmayı planlıyoruz. Sitenin hit çoğunluğu değil, hitinin kitlesi önemlidir.
    ÖRNEĞİN;
    XXX Cips firması çocuklara yönelik bir kampanya sunuyor ve bunu sadece çocukların görmeisni istiyor.
    abcd.com adlı site bir oyun sitesi. Günlük 10k hiti var. aynı şekilde zyx.com da bir oyun sitesi ve 5k hiti var.
    abcd.com a gelen hitler genelde ***** oyunlardan geliyor,
    zyx.com a ise mario oyna vb. kelimelerden hit geliyor.
    Bu durumda ben zxy sitesine hiti düşük olduğu halde abcd sitesinden daha fazla ücret öderim ve hatta düşük fiyatlı olsa bile abcd.com a reklam vermem. Bu sayede hem XXX firması cipslerini çocuklara tanıtmış olur, hem de webmaster hakettiği ücreti alır. Bu durumdan kim şikayetçi olabilir ?
    Cemal Bey sizinle tanışıyoruz zaten ben sizin kişiliğinizi tanıyorum ve sizi tebrik ediyorum bakın benim imzamdaki siteme sitede sadece bir tane +18 var oda +18 sayılmaz o oyunu bilen biliyor çalışmıyor zaten. Deneme amaçlı koymuştum istesem ben oraya ***** sitelerden etiket kopyalıyıp o oyuna koyabilirdim. Bence en iyi reklam kaliteli siteden duyulup dilden dile dolaşan reklamdır. Bu arada spamcılar kendilerini belli ediyorlar atıp tutmasınlar suçlarını çok iyi biliyorlar bu piyasayı batırdılar.
  • 20-05-2010, 10:28:08
    #27
    WebALP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cemal Bey sizinle tanışıyoruz zaten ben sizin kişiliğinizi tanıyorum ve sizi tebrik ediyorum bakın benim imzamdaki siteme sitede sadece bir tane +18 var oda +18 sayılmaz o oyunu bilen biliyor çalışmıyor zaten. Deneme amaçlı koymuştum istesem ben oraya ***** sitelerden etiket kopyalıyıp o oyuna koyabilirdim. Bence en iyi reklam kaliteli siteden duyulup dilden dile dolaşan reklamdır. Bu arada spamcılar kendilerini belli ediyorlar atıp tutmasınlar suçlarını çok iyi biliyorlar bu piyasayı batırdılar.
    Öncelikle güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim, bilmukabele bende sizin hakkınızda aynı düşüncelere sahibim. Malesef internet reklamcılığı henüz keşfedilmedi. Büyük firmalar, sadece büyük sitelere ilgi gösteriyor. Fakat iddia ediyorum r10 daki orta çaplı siteler ile yapılacak bir reklam çalışması milliyet.com.tr'de yapılacak bir çalışmadan daha etkili olacaktır. Umarım ben ve rakiplerim bu gücü ve piyasayı en etkin şeklide kullanmayı başarırız.
    Ben bu spam olayını şuna benzetiyorum;
    Önceden mahalle başlarında minik minik yüzlerce afiş asarlardı. Renkli renkli olurdu duvar. Fakat kimse yaklaşıp okumazdı hatta birde söverdi. Ama adama sorarsan " ohooo 10 bin tane afiş astırdık daha ne olsun" derdi. Birde billboard'lar var. İstediğiniz kitleye ulaşmak için en uygun yeri seçip oraya dev bir afiş asabiliyorsunuz. Bence billboard a asılan 10 afiş, duvarlara asılan bin afişten daha etkilidir.