• 27-06-2007, 15:31:47
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Deminden ekledi beni

    MeLisSa - r10.net yazıor nickinde. Eminim forumdan birisi dikkatli oLun

  • 27-06-2007, 15:37:48
    #2
    Misafir
    bizi eklemezki zaten hep sana geliyorlar eröl nedir bu cekiciligin senin
  • 27-06-2007, 15:41:21
    #3
    anlamadım ama bi kaç şey yazacağım

    son zamanlarda kız ismiyle foruma üye olup yardım istiyorlar. kız ismiyle foruma üye olup yardım istemek dikkat çekmek ne demektir ya. bu insan 14 yaş altıysa kafasında bişeyler oluşmaya başlamıştır. tehlikesi azdır veya geri çevrilebilir. ama bakıyorum adam geçmiş 18 yaşını ve böylesine malca şeyler yapamay devam ediyor.


    tahminimce yarın öbür gün toplumda en ufak şeyde kaale alınmayınca karşımıza kadın kılığında çıkar bu kişilikler.

    üzücü
  • 27-06-2007, 15:44:30
    #4
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım ama bi kaç şey yazacağım
    son zamanlarda kız ismiyle foruma üye olup yardım istiyorlar. kız ismiyle foruma üye olup yardım istemek dikkat çekmek ne demektir ya. bu insan 14 yaş altıysa kafasında bişeyler oluşmaya başlamıştır. tehlikesi azdır veya geri çevrilebilir. ama bakıyorum adam geçmiş 18 yaşını ve böylesine malca şeyler yapamay devam ediyor.
    tahminimce yarın öbür gün toplumda en ufak şeyde kaale alınmayınca karşımıza kadın kılığında çıkar bu kişilikler.
    üzücü
    Çok güzel demişin echo.
    Söylediklerinin hepsine katılıyorum.
  • 27-06-2007, 15:44:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İşin tuhaf kısmı.Ekledikten sonra online oLmadı.
  • 27-06-2007, 16:01:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    belki gerçekten kız. neden teşhir ediyosun adresini. buna da yargısız infaz deniyo tabi.
  • 27-06-2007, 16:03:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pek sanmıyorum.Profilime gir bakalım msn adresim varmı? yok! Forumdada vermedim kimseye.
  • 27-06-2007, 16:03:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım ama bi kaç şey yazacağım
    son zamanlarda kız ismiyle foruma üye olup yardım istiyorlar. kız ismiyle foruma üye olup yardım istemek dikkat çekmek ne demektir ya. bu insan 14 yaş altıysa kafasında bişeyler oluşmaya başlamıştır. tehlikesi azdır veya geri çevrilebilir. ama bakıyorum adam geçmiş 18 yaşını ve böylesine malca şeyler yapamay devam ediyor.
    tahminimce yarın öbür gün toplumda en ufak şeyde kaale alınmayınca karşımıza kadın kılığında çıkar bu kişilikler.
    üzücü
    aslında toplum olarak insanlara kadın - erkek, genç - yaşlı, köylü - şehir li ayrımı yapmadan değer versek, kaale alsak böyle şeyler pek rağbet görmezdi gibime geliyor
  • 27-06-2007, 16:08:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    EяoL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pek sanmıyorum.Profilime gir bakalım msn adresim varmı? yok! Forumdada vermedim kimseye.
    melissa_bab... bilmemne işte adres resimde gözüküyo. bu senin sorumluluğunda.