echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlamadım ama bi kaç şey yazacağım
son zamanlarda kız ismiyle foruma üye olup yardım istiyorlar. kız ismiyle foruma üye olup yardım istemek dikkat çekmek ne demektir ya. bu insan 14 yaş altıysa kafasında bişeyler oluşmaya başlamıştır. tehlikesi azdır veya geri çevrilebilir. ama bakıyorum adam geçmiş 18 yaşını ve böylesine malca şeyler yapamay devam ediyor.
tahminimce yarın öbür gün toplumda en ufak şeyde kaale alınmayınca karşımıza kadın kılığında çıkar bu kişilikler.
üzücü
aslında toplum olarak insanlara kadın - erkek, genç - yaşlı, köylü - şehir li ayrımı yapmadan değer versek, kaale alsak böyle şeyler pek rağbet görmezdi gibime geliyor