• 21-04-2010, 18:54:28
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    konu kilit iste.
  • 21-04-2010, 18:56:23
    #21
    redbutterfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyfendi bende o bot mevcut değil istersen alırım sana veririm.
    bot vermene gerek yok.Yardım eden insanın bunu ücretsiz yapması gerekir.
  • 21-04-2010, 18:57:24
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Domain adlarıda değişmiş
  • 21-04-2010, 18:57:57
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot vermene gerek yok.Yardım eden insanın bunu ücretsiz yapması gerekir.
    Allah rızası için biri çıksa keşke
  • 21-04-2010, 19:00:59
    #24
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot vermene gerek yok.Yardım eden insanın bunu ücretsiz yapması gerekir.
    başka işlerinide halledeceğim, lazım olduğundan istiyorum yoksa o kadar isteyecek kadar vicdansız değilim.
  • 21-04-2010, 19:06:19
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    redbutterfly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rızası için biri çıksa keşke
    Merhabalar,

    Adam domainlerini yönlendirmiş, daha önce bir çok kişiye yardım ettim.

    Sanada yardım ederim ama keşke siteyi daha önce dışa aktarsaydın. Şimdi yazıları hemen eklerdin.

    Msn pm atarsan yardımcı olurum.
  • 21-04-2010, 19:11:03
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bydvt_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Adam domainlerini yönlendirmiş, daha önce bir çok kişiye yardım ettim.

    Sanada yardım ederim ama keşke siteyi daha önce dışa aktarsaydın. Şimdi yazıları hemen eklerdin.

    Msn pm atarsan yardımcı olurum.
    Pm attım
  • 21-04-2010, 19:17:14
    #27
    bana pm den attıgın şifreni değiş.(zaten yanlış diyor ama olsun)