• 21-04-2010, 18:45:39
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    webloader dizi botu karşılığında derken neyi kastettin anlamadım
  • 21-04-2010, 18:46:30
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    webloader dizi botu karşılığında. webloader scriptine dizi videosu çeken bot.
  • 21-04-2010, 18:48:08
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    pm attım
  • 21-04-2010, 18:49:11
    #13
    yazıların google tarafından indexlendi ise geri getirmen kolay olur.
  • 21-04-2010, 18:49:38
    #14
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Evet hepsi indexli
  • 21-04-2010, 18:49:47
    #15
    arkadaşa yardımcı oluyorum.
  • 21-04-2010, 18:50:21
    #16
    kardeş dediğimi yapabilecek durumdaysan söyle eğer değilsen gine söyle
  • 21-04-2010, 18:52:06
    #17
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    FanMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeş dediğimi yapabilecek durumdaysan söyle eğer değilsen gine söyle
    Beyfendi bende o bot mevcut değil istersen alırım sana veririm.
  • 21-04-2010, 18:52:46
    #18
    o zaman halledelim blog adresini ver pm den konuşalım