Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bot vermene gerek yok.Yardım eden insanın bunu ücretsiz yapması gerekir.
başka işlerinide halledeceğim, lazım olduğundan istiyorum yoksa o kadar isteyecek kadar vicdansız değilim.