Siteme sadece proxy ile girebiliyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siteme sadece proxy ile girebiliyorum
2
●
751
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Siteme sadece proxy ile girebiliyorum
16-03-2010, 21:02:04
#1
imyusyil
Siteme sadece proxy ile girebiliyorum. Tüm çerezleri sildim ne yaptıysam bir türlü olmadı. Başka arkadaşlarda açılıyor. Sadece ben de açılmıyor ne yapabilirim?
16-03-2010, 21:03:37
#2
sever2k7
server ipnizi banlamış olmasın
isterseniz hosting sağlayıcınızla bi görüşün.
16-03-2010, 21:46:44
#3
blogevim
Üyeliği durduruldu
tarayıcı önbelleği temizlenemediğinden giremiyorsunuz. bunu aşmak için opendns kullanın yada format atın.
opendns nasıl kullanılır derseniz googlede youtube giriş opendns diye ararsanız bilgi bulursunuz
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler