Konu
Siteme sadece proxy ile girebiliyorum
16-03-2010, 21:02:04
#1
imyusyil
Siteme sadece proxy ile girebiliyorum. Tüm çerezleri sildim ne yaptıysam bir türlü olmadı. Başka arkadaşlarda açılıyor. Sadece ben de açılmıyor ne yapabilirim?