• 14-03-2010, 00:21:47
    #1
    öncelikle herkese merhabalar,
    blogumdaki tasarımı değiştirmek istiyorum bunun içinde sizlerden yardım istiyorum . resimlerle dahada anlaşılabilir olacağını düşündüğüm için resimlerle anlatmayı uygun gördüm .
    bu şekilden ;

    bu şekile girmesini istiyorum.

    yapmam gerekenler nedir acaba ?
    *klasik şablon kullanıyorum
  • 15-03-2010, 22:01:30
    #2
    güncel ...
  • 15-03-2010, 22:56:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bydvt adlı üyeye sorabilirsin kendisi bloggerın üstatlarındandır.
  • 15-03-2010, 23:22:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Temanı değiştirmeyi düşündün mü hiç?
  • 16-03-2010, 01:03:45
    #5
    Bu isteğinize göre özel bir tema olması gerekiyor. Ya da ücret karşılığı yaptırmalısınız.
  • 16-03-2010, 07:41:41
    #6
    geçen biri adsense bölümünde yazmıştı ama bu başlık kısmını bilmiyorum, google ye ücretli blogger teması yazarsan 2. sırada bir var bi göz at sitesine istersen
  • 16-03-2010, 09:48:05
    #7
    benim temaya bi bak istersen işine yararsa gödereyim

    demo
  • 16-03-2010, 10:54:17
    #8
    legendofr4m0n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim temaya bi bak istersen işine yararsa gödereyim

    demo
    teman gerçekten güzelmiş
  • 16-03-2010, 11:44:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bloggerde yeni bir uygulama getirildi artık draft.blogger.com üzerinden yönetim paneline girerek Şablon Tasarımcısı Bölümüne girin ve şablonu istediğini şekilde editleyin.