öncelikle herkese merhabalar,
blogumdaki tasarımı değiştirmek istiyorum bunun içinde sizlerden yardım istiyorum . resimlerle dahada anlaşılabilir olacağını düşündüğüm için resimlerle anlatmayı uygun gördüm .
bu şekilden ;

bu şekile girmesini istiyorum.

yapmam gerekenler nedir acaba ?
*klasik şablon kullanıyorum
blogumdaki tasarımı değiştirmek istiyorum bunun içinde sizlerden yardım istiyorum . resimlerle dahada anlaşılabilir olacağını düşündüğüm için resimlerle anlatmayı uygun gördüm .
bu şekilden ;

bu şekile girmesini istiyorum.

yapmam gerekenler nedir acaba ?
*klasik şablon kullanıyorum