öncelikle herkese merhabalar,
blogumdaki tasarımı değiştirmek istiyorum bunun içinde sizlerden yardım istiyorum . resimlerle dahada anlaşılabilir olacağını düşündüğüm için resimlerle anlatmayı uygun gördüm .
bu şekilden ;
bu şekile girmesini istiyorum.
yapmam gerekenler nedir acaba ? *klasik şablon kullanıyorum