arkadaslar burdada gördümde gerçi hata verdide hotmailde kişi listemizde olan kullanıcıları sitemize nasıl davet edebiliyoruz bunun kodları felan elinde olan varmı ne mantıkla calısır ki bu
burdaki yer https://www.r10.net/invites.php
bu davetiyeli üyelikmiş sanırım sayfanın üst tarafında kullanıcı adı şifre bölümü var hotmail için.. bu şekilde oraya giriş yapılan mail adresindeki kişilere mail gönderme işlemi nasıl yapılıyor??:S