arkadaslar burdada gördümde gerçi hata verdide hotmailde kişi listemizde olan kullanıcıları sitemize nasıl davet edebiliyoruz bunun kodları felan elinde olan varmı ne mantıkla calısır ki bu
burdaki yer
https://www.r10.net/invites.php