30 ytl ye kadar odeme yapıyorlardı. içeride 23 ytl. yetkililer bir türlü cevap vermedi. sitede sanırım kapanmış. lütfen içeride kalan paramı öderseniz sevinirim..
iyinette "Hitix" ilgileniyordu. ona da p.m atmama rağmen hala cevap gelmedi. ultrasponsordan cevap bekliyorum..
ultrasponsor.com'a ne oldu !
7
●625
- 06-06-2007, 18:17:54Üyeliği durduruldu
- 06-06-2007, 23:18:15Üyeliği durdurulduödeme alıyordum çok güzel. sponsorlar çekilince site çoktu resmen, ödeme de alamadım.
- 07-06-2007, 00:04:42Yetkililer mi?
1 en fazla 2 çocuğun işi. kuruşun binde birini veriyolar, kaç ay bekliyodunuz ödeme almak için?
- 16-06-2007, 17:21:34Üyeliği durdurulduSistem sadece sunucu değiştirdi. Kaybolan hiç bir veri yoktur. Sisteme üye olanlar yine aynı verilerle hem güncel verilerine hem de geçmiş verilerine ulaşabileceklerdir. 10 gün kadar sizlerden uzak kaldık, tekrar yayındayız.
Sistemde 30 YTL yi aşmanız halinde 1 hafta içerisinde ödeme yapılmaktadır. Bu hep böyle olmuştur ve böyle olacaktır.
sömürüyorlarmı çöktü diye ayakmı yapıyorlar bilemem orasını ama düzgün bir yer değil.
1 en fazla 2 çocuğun işi. kuruşun binde birini veriyolar, kaç ay bekliyodunuz ödeme almak için?