30 ytl ye kadar odeme yapıyorlardı. içeride 23 ytl. yetkililer bir türlü cevap vermedi. sitede sanırım kapanmış. lütfen içeride kalan paramı öderseniz sevinirim..
iyinette "Hitix" ilgileniyordu. ona da p.m atmama rağmen hala cevap gelmedi. ultrasponsordan cevap bekliyorum..