• 28-02-2010, 02:02:47
    #1
    arkadaşlar biliyorsunuz, son yaşadığımız talihsiz olaylardan sonra bir çoğumuz sayyac.com servislerini kullanmayı bıraktık. her ne kadar sorun düzeldi şeklinde mail atsalarda büyük bir güven kaybı yaşandı. sizce son durum nedir? tekrar kullanmaya devam edipte sorun yaşayan/yaşamayan webmasterlar gözlemlerini bildirebilirler mi?
  • 28-02-2010, 02:09:46
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tek söyliceğim saymıyor, 3 sitemde 4 gündür deniyorum.2 sinde sayım yok 1inde %10 sayıyor :|
  • 28-02-2010, 02:22:53
    #3
    Ben onlinewebstat a gectim, sayyaca geri dönmeyi düşünmüyorum.
  • 28-02-2010, 02:23:57
    #4
    eskisi gibi sayıyor
  • 28-02-2010, 02:31:40
    #5
    sayyac gayet iyi sayıyor.
    NEden http://www.google.com/intl/tr_ALL/analytics/index.html denemiyorsunuzki ...
  • 28-02-2010, 02:47:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    şimdi sayıyor mu saymıyor mu ? herkes farklı farklı konuşuyor bende şüphede kaldım
  • 28-02-2010, 03:52:34
    #7
    Ben bütün sitelerimde kullanıyorum gayette iyi sayıyor..
  • 28-02-2010, 03:56:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    2 sitemde de kullanıyorum tıkır tıkır sayıyor.
  • 28-02-2010, 07:21:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek söyliceğim saymıyor, 3 sitemde 4 gündür deniyorum.2 sinde sayım yok 1inde %10 sayıyor :|
    Sende sorun vardir=) Online ve sayyac i kullaniyorum şuan online daha az sayiyor sayyac daha cok