arkadaşlar biliyorsunuz, son yaşadığımız talihsiz olaylardan sonra bir çoğumuz sayyac.com servislerini kullanmayı bıraktık. her ne kadar sorun düzeldi şeklinde mail atsalarda büyük bir güven kaybı yaşandı. sizce son durum nedir? tekrar kullanmaya devam edipte sorun yaşayan/yaşamayan webmasterlar gözlemlerini bildirebilirler mi?