• 27-02-2010, 03:17:24
    #1
    elimde bir dizinin 1 sezondaki tüm bölümleri ayrı ayrı klasörler içinde diyelim. 24 bölüm 24 klasör yani. ben bunları tek tek rarlamak yerine toplu rarlamak istiyorum. bunu nasıl yapabilirim. her bölüm için bağımsız ayrı bir rar oluşacak.
  • 27-02-2010, 04:53:52
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tüm dosyaları seç. Sağ tıkla. Arşive ekle'ye bas. Çıkan pencerede üstten "Dosyalar"ı seç. Orda Her dosyayı ayrı arşive yerleştir seçeneği göreceksin. Onu işaretle ve tamam'a bas. Her dosya, ayrı ayrı sıkıştırılacaktır.
  • 28-02-2010, 19:27:44
    #3
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm dosyaları seç. Sağ tıkla. Arşive ekle'ye bas. Çıkan pencerede üstten "Dosyalar"ı seç. Orda Her dosyayı ayrı arşive yerleştir seçeneği göreceksin. Onu işaretle ve tamam'a bas. Her dosya, ayrı ayrı sıkıştırılacaktır.
    Allah senden razı olsun ne diyim ya. beni büyük bi zaman sıkıntısından kurtardın. seni seviyorum dostum çok tşkler.
  • 28-02-2010, 19:33:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah senden razı olsun ne diyim ya. beni büyük bi zaman sıkıntısından kurtardın. seni seviyorum dostum çok tşkler.
    Winrar - Seçenekler - Ayarlar - Sıkıştırma - Varsayılan oluştur ile de özel ayarlar kaydedebilirsin.

    Örnek: Depola, 200 MB şifre ve açıklama eklemek gibi
  • 01-03-2010, 01:37:57
    #5
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Winrar - Seçenekler - Ayarlar - Sıkıştırma - Varsayılan oluştur ile de özel ayarlar kaydedebilirsin.

    Örnek: Depola, 200 MB şifre ve açıklama eklemek gibi
    benim winrar ingilizce.galiba dediğini yapabildim. peki kaydedilen ayar her zaman mı kullanılıyor. yoksa onu kullanmak için extra bişeymi yapmam lazım. ilgin için sanada tşk ettim. koca r10 da 2 kişi yardım etmek istedi + rep
  • 01-03-2010, 14:43:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ApocaLypse_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim winrar ingilizce.galiba dediğini yapabildim. peki kaydedilen ayar her zaman mı kullanılıyor. yoksa onu kullanmak için extra bişeymi yapmam lazım. ilgin için sanada tşk ettim. koca r10 da 2 kişi yardım etmek istedi + rep
    varsayılanı değiştirdiğin zaman tekrar değiştirene kadar o ayarlar kayıtlı kalıyor.

    VDS üzerinde günlük 70 GB dosya rarlayınca Winrar'ı çok iyi öğreniyorsun.