benim winrar ingilizce.galiba dediğini yapabildim. peki kaydedilen ayar her zaman mı kullanılıyor. yoksa onu kullanmak için extra bişeymi yapmam lazım. ilgin için sanada tşk ettim. koca r10 da 2 kişi yardım etmek istedi + rep
varsayılanı değiştirdiğin zaman tekrar değiştirene kadar o ayarlar kayıtlı kalıyor.
VDS üzerinde günlük 70 GB dosya rarlayınca Winrar'ı çok iyi öğreniyorsun.
