Bir sitede kullanılan scriptin w.arez olup olmadığını nasıl anlarız ?
Script ASP
Anlamaktan ziyade bu işi pek bilmeyen sirket yöneticisine nasıl ispatlarız ?
W.arez mi değil mi ?
2
●524
- 02-03-2006, 21:43:22Misafironcelıkle anasayfada copyright bılgısı yok ise yada kendı adına bı copyright hazırladıysa ***** olabılır.yada scripti aldıgı yer ıel gorusmus kendı copyright ını gecmıstır.bu tam garantı olmaz.illa ogrenmek ıstıyorsan scrıptın alındıgı şirkete maıl at onlar sana o sıtenın ***** kullanıp kullanmadıgını soylerler.kendılerıde ıcabına bakarlar.
- 03-03-2006, 02:26:16scriptin nerden alındığı bilinmiyor.
siteyi hazırlayan webmastera sorarsan scripti kendisi yazmıs.
tam olarak söylemi şu şekilde.
"scripti ben daha önce bir ingiliz emlak sirketi icin yazmıstım simdi burda kullanıyorum"
scriptin admin paneli tamamen ingilizce ve hiçbir yerinde © yok. olan yerlerde de site ismi yazıyor. © zaten değiştirilebilen bişey olduğu icin ordan da anlasılacağını sanmam.
sitenin admin panelinin ing olması ***** olduğunun bir göstergesi diyebilirsiniz fakat hazırlanan site zaten ingilizce.
acıkcası daha önce bir ingiliz sirkete de site yaptığını zannetmiyorum.