oncelıkle anasayfada copyright bılgısı yok ise yada kendı adına bı copyright hazırladıysa ***** olabılır.yada scripti aldıgı yer ıel gorusmus kendı copyright ını gecmıstır.bu tam garantı olmaz.illa ogrenmek ıstıyorsan scrıptın alındıgı şirkete maıl at onlar sana o sıtenın ***** kullanıp kullanmadıgını soylerler.kendılerıde ıcabına bakarlar.