Aynı sorun bendede var. Hatta admin panelden yeni bir bölüm oluştururkende aynı şey oluyor. İşin ilginç yanı konu felan açtığımızda beyaz sayfa çıkmasına rağmen konuyu siteye ekliyor olması...
Bende çözülmedi sorun. Dediğim gibi beyaz sayfa çıkıyor ama konuyuda ekliyor siteye. Bunu nasıl çözebilirim? Yani mesajı gönderdikten sonra tekrar yolladığım mesajı görmek için ne yapmam gerek?