Bende çözülmedi sorun. Dediğim gibi beyaz sayfa çıkıyor ama konuyuda ekliyor siteye. Bunu nasıl çözebilirim? Yani mesajı gönderdikten sonra tekrar yolladığım mesajı görmek için ne yapmam gerek?