FireFox & Web Sayfamız
14
●1.452
- 22-07-2005, 09:23:11Üyeliği durdurulduArkadaşlar aslında bu başlığı bir başka bölüme açmalıydım ama genel bir konu olduğu için buraya açıyorum... Yaptığım bir sayfada firefox ile görüntülemede sorun yaşanıyor.. Bunu nasıl aşabiliriz ? Genelde sayfa düzenlemelerimi FrontPage ile yaparım frontpage düzgün gösteriyor, explorer da öyle ama firefox su koyuveriyor
- 22-07-2005, 09:30:35Üyeliği durdurulduBence ilk yapman gereken FrontPage'den vazgeçmek olsun. Bir yığın gereksiz kod ekliyor. İlla WYSIWYG editör kullanacaksan Dreamweaver kullan. Onunla hazırladığım hiç bir sayfada FF sorun çıkarmadı.
Doğruluk derecesini bilmiyorum ama web standartlarına en çok riayet eden browserın Opera olduğu söylenir. Sayfalarını onunla da test et istersen.
Pek sorununu halledecek bir cevap olmadı gerçi, ama Frontpage ile ilgili bilgim onun bir WYSIWYG editörü olmasıyla sınırlı. - 23-07-2005, 22:33:12http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/
Bu adresteki Firefox extensionını yükleyerek sayfada yapılan kodlama hatalarını ve bunların neden kaynaklandığını, nasıl düzeltileceğini falan görebilirsin. - 23-07-2005, 23:44:30Üyeliği durduruldu
- 24-07-2005, 17:34:58dreamweaver den şaşma bence.ama şöyle bişey var.bende d.w. kullanıyorum ama mesela d.w. tabloların dış çizgilerini değiştiriyorum içteki çizgilerini beyaz yapıyorum.yani tek çizgili güzel bir tablo görünüyo i.e. de ama firefox da böyle görünmüyo.o beyaz yerleri gri çizgi yapıyo.çözümü bilen varmı.örnek verecek olursam.yain sorunu yaşadığım site. weblistesi.com ie de farkı ff de farklı görünüyo