Bence ilk yapman gereken FrontPage'den vazgeçmek olsun. Bir yığın gereksiz kod ekliyor. İlla WYSIWYG editör kullanacaksan Dreamweaver kullan. Onunla hazırladığım hiç bir sayfada FF sorun çıkarmadı.
Doğruluk derecesini bilmiyorum ama web standartlarına en çok riayet eden browserın Opera olduğu söylenir. Sayfalarını onunla da test et istersen.
Pek sorununu halledecek bir cevap olmadı gerçi, ama Frontpage ile ilgili bilgim onun bir WYSIWYG editörü olmasıyla sınırlı.