Arkadaşlar aslında bu başlığı bir başka bölüme açmalıydım ama genel bir konu olduğu için buraya açıyorum... Yaptığım bir sayfada firefox ile görüntülemede sorun yaşanıyor.. Bunu nasıl aşabiliriz ? Genelde sayfa düzenlemelerimi FrontPage ile yaparım frontpage düzgün gösteriyor, explorer da öyle ama firefox su koyuveriyor